top of page
Keresés
  • Szerző képeHormay Nóra

A felemelő beszélgetések születése

Egyre többször fordul elő az életemben, hogy „csak” úgy beszélgetésbe elegyedek emberekkel és elhalmoznak kérdésekkel a világról, a változásokról, a szeretetről, a megbocsátásról, felemelkedésről, útkeresésről, szokatlan érzetekről, az idő gyorsulásáról … gyakorlatilag az élet bármilyen témájáról. Ezek ébresztő beszélgetések, sok kérdéssel, mert más szemszögből tekintek a világra és ezáltal új perspektívát adhatok egy helyzetre. Egyszer egy kedves barátom egy ilyen beszélgetés végén tette fel nekem a kérdést, hogy miért nem tartok beszélgetős programokat kisebb csoportban. Rögtön éreztem, hogy ez nem elvetendő ötlet, ha már egyszer tanítói és segítői utat választottam, mint életfeladatom. Pár hete, miközben a Nyitott Műhelyben hallgattam az Ószirmi meséket és csodás zenés kíséretét (a programot amúgy szívből ajánlom a mesekedvelőknek https://www.facebook.com/events/394577704344792/), megszületett bennem a döntés és a Felemelő beszélgetések, mint elnevezés. Ha már a hely szelleme megihletett, gondoltam akár otthont is adhatna az első Felemelő beszélgetéseknek és ez így is lett.


Már csak egy rajz kellett hozzá, amit persze nem találtam, de az elképzelés, hogy milyennek kéne lennie gyorsan meg is született a fejemben. Rajztehetségem híján egyik unokatestvéremet és lányát - akiknek ebből a készségből bőséggel jutott - kértem meg, hogy vessék papírra a képet, ami a fejemben van. Az instrukciómban egy lány volt a szereplő, de a rajzot látván rögtön leesett, hogy megtréfáltak az alkotók, mert egyértelműen engem testesít meg a rajz a göndör fürtökkel. Ezt persze egy percig sem bánom. Hálás köszönet nekik <3


Visszatérve az elnevezésre, kérdezhetnétek, hogy miért pont ez? „Felemelő”, mert szeretném, ha te, mint résztvevő a program után felemelkedettebb állapotban, pozitívabb gondolatokkal távoznál, mint mikor megérkeztél. „Beszélgetés”, mert igazából „csak” beszélgetni fogunk, feltehetsz kérdést és én a legjobb képességem szerint válaszolni fogok vagy visszakérdezek, hogy kimozdítsalak a komfort zónádból. A beszélgetés erejét nem szabad alábecsülni, hiszen tudjuk, hogy egy beszélgetés mindig hoz felismeréseket és beindít az életünkben változásokat.

Ha úgy érzed elakadtál az életben, céltalan és motiválatlan vagy, magányos vagy, esetleg szeretetlenségben élsz, vagy bármilyen más nehezítő téma van az életedben, gyere el, hátha elhangzik az az egy mondat, ami kapaszkodó lehet ahhoz, hogy elindulj és felülkerekedj a nehezítő tényezőkön! Esetleg olyan dolgok történnek veled, amikre nem találsz magyarázatot (hangokat hallasz, lényeket érzékelsz) és nem tudod mit kezdj vele, kihez fordulj. Egy adott napon úgyis olyan emberek érkeznek egyszerre, akiknek van közös témájuk – én eddig minden csoportos foglalkozáson kaptam válaszokat, mégha nem is az én témám volt terítéken. Gyere el és tedd fel a kérdést, amit nem tudod kinek kéne feltenned!


Várok szeretettel bárkit, aki szívesen beszélgetne velem, akár azért, mert kapaszkodót keres, akár azért mert érdeklődik a munkám iránt és szeretne személyesen is találkozni velem, akár azért, mert esetleg nem hisz az energetikai kezelésekben, de mégis valami előrelépést szeretne.

Nem titkolt célom, hogy ez a program elérhető legyen olyanok számára is, akik esetleg nem engedhetik meg maguknak az egyéni kezeléseket, konzultációkat –(gyakori reakció, amikor mesélek a munkámról). A program ezért adományi alapú, nincs kötelező részvételi díj. A Nyitott Műhely támogatásának javasolt összege 500

Ft, melyet a fenntartásukra fordítanak. Ha valaki az én munkámat támogatná, örömmel veszem, de ezúttal nem feltétele a jelenlétnek.

A programról, melynek első alkalma május 24-én lesz itt találsz további részleteket:

https://www.facebook.com/events/257060668198993/

54 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page