top of page
Keresés
  • Szerző képeHormay Nóra

A SZERETET MEGNYITJA A ZÁRT SZÍVEKET

Az életem során sokszor sodort össze a sors olyan emberekkel, akik kívülről ridegek, megközelíthetetlenek, a szeretetnek még csak a cseppjeit sem engedik be a „védőfalaikon” keresztül. Azt, hogy ők szeretetet fejezzenek ki, az meg aztán elképzelhetetlen volt. Ilyenkor mindig kihívást éreztem, hogy “megszelídítsem” őket. Kitartóan mosolygok rájuk, szeretettel nyilvánulok meg feléjük, kedvesen beszélek hozzájuk és figyelmes vagyok velük. Mindig eljött egy pont, ahol nem tudták tovább tartani a védőfalakat. Hiszen az ilyen típusú emberek végtelenül vágynak a szeretetre, de olyan mély lelki sérülésük van, hogy félnek, hogyha fogadják a szeretetet, újra megsérülnek.

Ismerős ez nekem is, mert ilyen védőfalak sokáig körülöttem is álltak. Szorgos munkával persze le lehet bontani ezeket a falakat. Fel kellett ismernem, hogy az egy dolog, hogy a védőfal mögött nem tudnak „bántani”, de szeretni sem. Nem jön át a falakon a szeretet, amit küldenek felém, így kénytelen voltam kilépni a fal mögül és felvállalva a sérülés lehetőségét, megtanultam szeretetet fogadni és áramoltatni. Az meg végképp a sors iróniája, hogy az életfeladatom az lett, hogy szeretetre tanítsam az embereket. Micsoda csodás feladat, felébreszteni bennük az önmaguk iránti szeretetet!




Visszatérve a megközelíthetetlen, mufurc, néha gonosznak tűnő emberekre, ne tegyetek mást, csak kitartóan mosolyogjatok rájuk, nyilvánuljatok meg kedvesen, mindegy, hogy ő hogyan reagál és küldjetek felé a szívetekből kiáradó szeretetet és higgyétek el, lesz egy pont, amikor megtörik a jég.


Az egyik kedvenc filmem a Napsütötte Toscana, amit szívből ajánlok mindenkinek. Abban van egy ilyen bácsi, aki minden nap komoran sétál az utcában és virágot visz valahova és a főhősnő rendszeresen mosolyog rá a teraszáról, integet neki és egyszer csak a bácsi visszainteget. Annyira édes jelenet.


A rendszeres reggeli sétámon a kutyámmal figyelem az embereket. Ki az aki köszön, ki az aki a maga kis bezárt világában van, mit reagálnak, ha kedvesen ráköszönök idegenekre. Van egy idősebb úr, aki rendszeresen Nordic Walking-ozik reggel és nagyon komor zárkózott embernek tűnik. A kutyám egyszer felé ugrott, mert megijedt a botjától, ráadásul, ő hadonászott is vele, ami csak olaj volt a tűzre a kutyának, így nem kerültem a kedvencei listájára. Én azóta kitartóan minden reggel mosolyogva köszönök rá, és talán fél év telt el, mire ő is eljutott oda, hogy kedvesen köszönt vissza, sőt néha egy halovány mosolyt is már felfedezni véltem az arcán. Semmit nem tettem, csak mosolyogtam rá, néha megtekertem jobbra gondolatban a szívcsakráját és magamban hozzátettem, hogy "Tiszta szeretet vagy". Amúgy ezt Ti is bármikor megtehetitek. Ha mentek az utcán és láttok, szomorú vagy komor embereket, csak ébresszétek fel magatokban a szeretetet, gondoljatok valami olyanra, vagy valaki olyanra, amitől elönt a szeretet és küldjétek át neki gondolatban ezt az érzést. Vagy azt is tehetitek, amit az előbb írtam, hogy gondolati energiával jobbra megtekeritek a szívcsakráját a mellkasa közepén, ezzel a szeretet energia jobban tud áramolni és megnyitja őt a szeretetre.


Sokan kérdezik tőlem, hogy mit tehetnek azért, hogy szebb, békésebb, harmonikusabb legyen ez a világ. Többek között ez a kis gyakorlat, ha napi szinten művelitek, csodákat indíthat el. Ha minden ember csak naponta egyszer szeretetet küld valakinek, aki kesereg, vagy zárkózott, akkor hihetetlen módon áradna szét a szeretet a világunkban. A másik dolog, amit tehetsz, hogy váratlan helyzetekben megdicsérsz embereket. Dicsérd meg a pénztárost, hogy milyen szép a haja, vagy a körömlakkja színe, vagy hogy milyen kedvesen szolgált ki egy eladó, vagy egy irodista. Ha valakit megdicsérsz, az megemeli a rezgését és könnyebben, vidámabban, kedvesebben folytatja majd a munkáját. Élj tudatosan! LÉGY TE IS SZERETET ÁRASZTÓ! Gondolj a napfényre, egy szivárványra, a szeretteidre és küldd át az érzést bárkinek, ahogy az utcán, járműveken közlekedsz. Különösen azoknak, akik láthatóan nehezen fogadják a szeretetet!


Ha jómagad vagy ismerősöd szívesen fogadna támogatást az önszeretet felébresztésében, akkor szeretettel várom konzultációra, vagy egy csodálatos, felemelő Szivárványfény kezelésre, vagy a 4 alkalmas önismeretei tanfolyamra.


Sok szeretettel

Hormay Nóra

Szivárványfény terapeuta és oktató

Lélekgyógyász


www.szivarvanyterapia.hu

www.harmoniasziget.com

64 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page