top of page
Keresés
  • Szerző képeHormay Nóra

Ideje kivirágozni!


Egy olyan korban élünk, ahol a felemelkedés folyamatában a szeretet egyre nagyobb hangsúlyt kap életünkben. Ennek a szeretetre ébredésnek egyik eleme az önszeretet felélesztése (véletlenül sem az önző, nagyképű, egoista önbálványozásról beszélek), melynek első lépése eljutni oda, hogy egyáltalán tükörbe merjünk nézni, hogy kik is vagyunk valójában.


Amikor megszületünk, a közvetlen környezetünk, családunk hatására számtalan pozitív és negatív hatás ér minket. Kondicionáltak leszünk aszerint, hogy a közvetlen környezetünk, a közösség, amiben felcseperedünk, a média és még számos dolog hogyan hat ránk. Ezek eredményezhetnek irracionális félelmeket, korlátozó hitrendszereket, negatív érzelmi programokat, melyek „rétegekben rakódnak” ránk, mintha súlyos gúnyákat öltöttünk volna magunkra. Ezek súlya alatt nem tudunk kibontakozni. Viszont ha le tudjuk vetkőzni magunkról ezeket a rétegeket, akkor megmutatkozik igazi önvalónk, egy csodákkal teli, ragyogó lény, aki végre virágba borulhat és élheti valódi, kiteljesedett életét.


Ahhoz, hogy eljuthassunk a virágzásig egy metamorfózishoz hasonló folyamaton megyünk keresztül. El kell kezdenünk megnézni, hogy mik is azok az érzelmi minták, programok, amik irányítják az életünket. Meg kell vizsgálnunk, hogy ezek valóban a mieink-e és hogy támogatnak-e minket. Szembe kell nézni a valódi vágyainkkal, merni kimondani, ha az irány amerre az élet vitt, nem az, ahova tartani szeretnénk. Sosem késő újratervezni az életünket! Nálam ez 37 éves koromban indult el és talán a legnehezebb 2-3 évem volt az önismereti úton elindulás, hiszen szembesültem azzal, hogy mennyire nem azt élem, aki lelkem mélyén vagyok. Amikor az egyik első tanítóm azt mondta, hogy bennem is ott van a gyógyítói út, kis híján kinevettem. És igaza lett, mert gyógyítóvá váltam. Már gyerekkoromban mondták, hogy jó tanár lennék, de ezt meg sem akartam hallani. Még 5 évvel ezelőtt, amikor egy tréner cég felajánlotta, hogy kiképez trénernek, akkor is nemet mondtam, mert nem hittem, hogy emberek előtt meg tudok szólalni, sőt tanítani tudom őket. Ehhez képest semmit sem szeretek már jobban, mint tanítani, gyógyítani, embereket segíteni a bimbó állapotból a virágzó állapotba jutni. Megérte tehát végigjárni a báb-állapotot, mikor az ember begubózik és keresi valódi önmagát. Ilyenkor átértékeljük azt, ami van és azt, amire vágyunk és elindulunk abba az irányba, ami számunkra örömteli, boldogabb életet hoz.

Az én esetemben a legnagyobb korlát az volt, hogy nyilas jegyű emberként nagyon nagy a szabadságvágyam, ehhez képest a képem a világról az volt, hogy nekem reggeltől estig keményen kell dolgoznom, fix munkahelyen, alkalmazottként, mert az biztonságos. Miközben a lelkem a szabadságra, az önállóságra, a szabad döntésekre vágyott és most, hogy eljutottam idáig meg kell tanulnom élni a szabadsággal. Olyan ez, mint mikor egy állatkertben nevelkedett állatot kiengednek a vadonba és fogalma sincs hogyan legyen szabad. Voltak napok, mikor azon vettem észre magam, hogy én korlátozom le magam – ha már más nem teheti, hiszen én magam lettem a főnököm – mert nem tudom még elhinni, hogy ez a fajta szabadság létezik. Nem mondom, hogy könnyű volt a korlátozó programokat legyőzni, bár ez nem is igazán legyőzés, hanem egyfajta felülkerekedés és igen, lehetséges az ilyen nagy mértékű változás.


Ha úgy érzed, hogy a gúnyáktól már szabadulnál és Te is szívesen indulnál el egy új úton, örömmel segítek neked rátalálni valódi önmagadra, életfeladatodra akár egyéni terápia, akár csoportos tanfolyamok keretében. Az eszközöket mindig személyre szabom, lehet az beszélgetős konzultáció, egy játékos kártyákra épülő önfeltárás vagy energetikai terápia stb. Részedről egyetlen dolog a fontos, hogy meg kell hoznod a döntést, hogy Te virágozni szeretnél, mert megérdemled és emellett minden nehézség ellenére kitartasz, hogy végigmész az odavezető úton.


Mindenkit csak biztatni tudok, hogy vállalja fel a saját álmát, mert az univerzum valóban abban támogat minket a legjobban, amit igazán szívből tudunk csinálni. Lehetetlen pedig nincs, a korlátokat mi magunk helyezzük el, az univerzum tárháza végtelen a megoldásokra, csak a hitünk kell hozzá.



33 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page