top of page
Keresés
  • Szerző képeHormay Nóra

KI VAGYOK ÉN?

KI VAGYOK ÉN? - Ha már tetted fel magadnak ezt a kérdést, akkor kimondhatjuk, hogy önismereti úton járó vagy. Hiszen mi is az önismeret? - amikor elkezdjük megkérdőjelezni, hogy az, aki vagyok, akinek hiszem magam, az valójában én vagyok-e. Ez a pont mindenkinek az életében el kéne, hogy jöjjön. Többnyire válságos, nehéz időszakokban tesszük fel ezt a kérdést, hiszen akkor érezzük meg, hogy valami elakadt, hogy nem jó irányba megyünk. Én azt szoktam mondani, ha valaki megfogalmazza a mondatot, hogy „Nem ÍGY AKAROK ÉLNI!”, akkor eljutott arra a pontra, hogy érdemes mélyebben betekinteni önmagába.


Kik is vagyunk valójában? Genetikai örökölt minták, hitrendszerek sokasága. Bennünk van egy csodálatos lélek mag, aki eltervezett valamit, hogy tapasztal itt a Földön, csak mikor leszületünk, felvértezzük magunkat néhány nehezítő körülménnyel. Magunkra öltjük 7 generáció erejéig a családi mintákat. Ez már önmagában nagy feladat. Hányszor hallom emberektől, hogy nem akartam olyan lenni, mint az anyám, apám, nagyszüleim, de pont olyan lettem. Van, aki ezt felismeri, van, aki odáig sem jut el. Aztán ér minket egy csomó hatás a környezetünkből. Ott van a sok hitrendszer, amit szinte belénk programoznak a szüleink (persze nem rossz szándékkal), a környezetünk, a barátaink: Pl. Fiam, a pénzért keményen meg kell dolgozni!, Kislányom rendesen kell viselkedni!, Hűségesnek kell lenni! és még sorolhatnám. Aztán sorakoznak a társadalmi elvárások, az adott ország szokásrendszere. Ezek mint hagymahájak burkolják be a lényünket, a lélekmagunkat, a tiszta önvalónkat. Eljön a pont, hogy úgy érezzük, hogy ezek nem mi vagyunk. Azt érezzük, hogy ebben a sok behatásban elvesztettük önmagunkat. Egy ember addig nem tud kiteljesedni, a sorsútjára lépni, amíg nem tárja fel önmagát test-lélek-szellem szintjén, amíg nem rendezi az önmagával kapcsolatos elakadásait, az emberi kapcsolatait és nem szabadítja fel önmagát a korlátozó tényezők alól, legyen az családi hozott minta vagy hitrendszer.


A NAGY KÉRDÉSEK:

- KI IS VAGYOK ÉN IGAZÁBÓL?

- MI AZ, AMI FELSZÍNRE AKAR TÖRNI, DE NEM TUDOK NEKI UTAT ENGEDNI?

- MIK A VÁGYAIM, AMIKET ELNYOMOK?

- A VISELKEDÉSMINTÁIMBAN, HITRENDSZEREIMBEN MELYEK AZOK, AMIK VALÓBAN AZ ENYÉMEK ÉS MELYEK AZOK, AMIK A CSALÁDOMÉ, A TÁRSADALOMÉ ÉS ÁTVETTEM?

- MIVEL KORLÁTOZOM ÖNMAGAM?

- MIK A FÉLELMEIM? VALÓSAK-E AZOK A FÉLELMEK?

- MIÉRT NEM MŰKÖDNEK A PÁRKAPCSOLATAIM?

- MI AZ ÉLETFELADATOM?

- MIÉRT NEM ÉRZEM SZERETVE MAGAM?

- HOGYAN SZABADÍTHATNÁM FEL ÖNMAGAM A FÉLELMEIMBŐL ÉS KORLÁTOZÓ HITRENDSZEREIMBŐL?

- MI AZ AZ ERŐ, AMI ELŐ TUDJA SEGÍTENI, HOGY VALÓBAN AZ ÉLETUTAMAT JÁRJAM, HOGY A CÉLTALANSÁGON TÚLLÉPJEK?



Ezeket a kérdéseket érdemes feltenni magunknak és őszintén megválaszolni.

Ha készen állsz arra, hogy változtass az életeden, hogy szembe merj nézni önmagaddal, azzal, hogy ki is vagy te igazán, valójában és el tudd fogadni, hogy Te is, mint mindenki más kincseket rejtesz, akkor örömmel segítek a fenti kérdések feltárásában. Szeretettel várlak személyes önismereti konzultációkra, Szivárványfény kezelésekre vagy a 4+1 alkalmas Önismereti kurzuson, hogy feltárjuk a benned rejlő akadályokat és a kincseket, amik előre tudnak vinni az utadon. Kihozzuk belőled azokat a csodálatos potenciálokat, amit személyiséged magában rejt. Az önismereti csoport általában havonta indul. 5 hónap, 5 db 1 napos alkalom, ahol más és más témákra fókuszálunk. Ez a csodálatos kurzus a szív útján vezet végig és könnyen végezhető gyakorlatok és gyógyító, vezetett meditációk segítségével tárja fel ezeknek a nagy kérdéseknek a válaszait. A következő csoport május 18-án szombaton indul, amire még várom szeretettel a jelentkezőket. Ha esetleg hétköznapi időpontot preferálnál, akkor is nyugodtan jelezd felém és indítok majd hétköznapi csoportot is.


Szeretettel

Hormay Nóra

lélekgyógyász, Szivárványfény terapeuta és oktató


Visszajelzés egy önismereti tanfolyamot végzett tanítványomtól:

„Örökké hálás leszek Nórinak, aki tiszta szívvel, őszinte szeretettel, alázattal és tisztelettel részese volt önismereti utam egy szakaszának! Ott volt, amikor a 4 alkalmas önismereti tanfolyam során és után ezernyi kérdésem volt az életről, magamról, mindenről. Szívből adta idejét, energiáját és színtiszta szeretetét, hogy segítsen az utamon, a kételyeimben... Nóra egy csodálatos angyal, segítő, aki nélkül kevesebb lennék. Sosem felejtem a vele töltött időt és hálás vagyok hogy általa, mellette, vele kerülhettem közelebb önmagamhoz! Köszönöm Nóri, hálás vagyok, hogy ismerhetlek! <3 "

91 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page