top of page
Keresés
  • Szerző képeHormay Nóra

Szinkronicitás - "véletlen" egybeesések

Csodával szemlélem mindig a világot, hogy milyen jó, hogy annyi kapcsolódás, véletlen egybeesés jelenik meg az életünkben egyik pillanatról a másikra. Gondolunk valamire vagy valakire és máris látunk egy releváns könyvet, plakátot, eseményt a témához. Személy esetén pont szembejön velünk, vagy hív telefonon. Ahogy haladunk a felemelkedés folyamatában, ezek a szinkronicitások, összecsengések egyre erősebbek.


A minap a Facebookon kezelgetve az eseményeimet rátaláltam egy meghívóra egy színterápiás, szakrális tér megnyitójára. Majd kicsattantam az örömtől, amikor megláttam, hogy régi jó barátok gyógyító teréről van szó, akiket még az Aura Soma módszerét tanulmányozva ismertem meg.

Azt gondolom, hogy ez a módszer is nagyon fontos állomása volt az életemnek. Megbarátkoztam a színekkel és a mai napig is hatással vannak rám, használom az esszenciáit. És bár nem ezt az utat választottam végül, hanem a Szivárványfény csodálatos érintés terápiáját, ami egy szerelem az életemben <3, a színek varázslatos világa továbbra is betölti a hétköznapjaimat.


Egy szó mint száz, elmentem a megnyitóra és sok régi jó baráttal tölthettem a délutánt. Beszélgettünk az alig két hete megszületett új Aura Soma üvegről, Mab királynő üvegéről, ami csodálatos magenta és királykék színben pompázik és sok szinten nagy változást hoz. Élettel teli színe reményt, örömöt hoz a világunkba. Jó volt újra megnyílni és az üveg által adott érzésekről beszélgetni. Alig telt el két nap és máris szembejött velem az üveg színvilága. Ez az a fajta szinkronicitás, amiről az imént írtam. Úgy tűnik, valamit akar még üzenni az üveg, ha ilyen furcsa módon mutatta meg magát. Hogyan is jelent meg? Fogorvoshoz mentem ma, és már egy korábbi látogatáskor is szívembe lopta magát a rendelő, mert öblögetéshez két poharat készítenek ki és a múltkor Tzadkiel arkangyal - akivel akkoriban sokat dolgoztam – csodás élénk zöld és rózsaszín színeiben pompáztak a poharak (a megszokott fehér helyett). Ezek után meg sem kellene lepődnöm, hogy ma egy királykék és egy magenta pohárka „kacsintott rám” a víz után nyúlva. Talán ideje vennem a jelet és elolvasnom részletesen, hogy mit is üzen Mab királynő üvege energetikailag.


Hogy mi is ebből a tanulság? Oly sokszor kapunk jeleket, üzeneteket az univerzumtól, amik segítenek minket. De vajon észrevesszük ezeket a „véletlennek” tűnő egybeeséseket?!

Mindig járj nyitott szemmel és, ha egy téma nagyon kéri magát az életedbe, bátran ásd bele magad, mert az hozni fog valamiféle fejlődést, gyógyulást vagy lehetőséget.


Ha olyan kérdés merül fel az életedben, amiben szívesen fogadnál támogató segítséget, akkor látogass el hozzám a Harmónia Sziget gyógyító terébe konzultációra vagy kezelésre, esetleg önismereti vagy képességébresztő tanfolyamra, ha mélyebben belevetnéd magad az önismereti útba. Ha esetleg megragadott az Aura Soma színes világa, keresd bátran a Színtiszta lélekközpontot; tiszta szívvel ajánlom a konzulenseit. Mindenkinek más és más eszköz működik, vagy más az útja. Mindig arra menj, amerre a szíved hív!


Én a Szivárványfény hídján sétálok rendületlenül előre <3

www.szivarvanyterapia.hu



125 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page